FAQ
Dowiedz się jak działa sklep - najczęściej zadawane pytania
Kiedy otrzymam zakupiony przedmiot?
Dla produktów z oznaczeniem Dostępny (wysyłka natychmiastowo) paczki wysyłane są tego samego dnia roboczego, w przypadku zamówienia do godziny 13:00. W zależności od wybranej formy dostawy zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 1-2 dni roboczych. Szczegółowe informacje odnośnie dostawy znajdują się w zakładce Dostawa i płatność
Gdzie moge sprawdzić status zamówienia?
Status zamówienia można śledzić na każdym etapie w zakładce Moje Konto -> Historia zamówień. O odebraniu paczki przez kuriera informujemy w osobnej wiadomości mailowej.
Gdzie znajdę fakturę?
Faktury elektroniczne wysyłane są w osobnej wiadomości mailowej na adres podany przy składaniu zamówienia.
Chciałbym zwrócić zamówienie
Możesz zwrócić całość lub część zamówienia w ciągu 30 dni od daty zakupu. Szczegółowe informacje i postępowanie znajduję się w zakładce Zwroty i reklamacje